La UBM aposta pels ‘Tastets culturals’ al Mercat de la Plaça Gran

VdC TASTETS 110X50mm

La Unió de Botiguers de Mataró estrena la I edició de l’activitat ‘Tastets culturals’. Es tracta d’una activitat pensada per a tota la família i que té com a principal objectiu dinamitzar l’entorn comercial de la Plaça Gran.

Excepcionalment, aquesta iniciativa cultural, s’estrena aquest dissabte, 12 de maig, però la voluntat és que es faci cada primer dissabte de mes i durant tot l’any, tal i com detalla el President de la Unió de Botiguers de Mataró, Jordi Novo. En aquest sentit, Novo explica que la voluntat és “replicar activitats de l’àmbit de la cultura i relacionades amb la ciutat de Mataró” i recorda que l’activitat “és oberta a tothom qui hi vulgui col·laborar”.

Per la seva banda, Roser Vives, vocal de la junta de la UBM i una de les principals impulsores de l’activitat explica que aquesta “és una manera de convidar als mataronins a passejar pel casc antic de la ciutat un dissabte al matí” però ha recordat que l’atracció comercial “segueix en mans dels establiments, que han d’aconseguir cridar l’atenció”.

Aquest dissabte, 12 de maig, a partir de les 11 del matí, s’estrena el cicle amb una sessió de contacontes per als infants, a càrrec de Buc de Llibres.

POST-tastets-BUC