2a Setmana del Comerç a Catalunya 2018

Logo SC 2018 750 2 RGB.jpg 1244866162

Entre els propers 19 i 25 de març tindrà lloc la segona edició de la Setmana del Comerç, impulsada per la direcció general de Comerç i el Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) de la Generalitat de Catalunya.

La Setmana del Comerç compta amb la complicitat i col·laboració del teixit associatiu comercial. Per això, les entitats d’arreu del territori organitzaran més d’un centenar d’activitats al voltant de la promoció i la dinamització comercial.

El comerç és una activitat econòmica caracteritzada per la creació intensiva d’ocupació i per una professionalització creixent. Sí. Però és molt més que això. Els establiments comercials són un espai d’interacció on la competitivitat empresarial va de la mà de les relacions entre les persones, de la transmissió dels valors socials i de la participació en la comunitat.

En què consistirà la 2a Setmana del Comerç?

19 de març – Sessió inaugural.

Del 20 al 23 de març – Jornades “Comerç increïble” a Espai Endesa de Barcelona (C/ Roger de Flor, 38-52).

Del 19 al 25 de març – Activitats del món associatiu: Esdeveniments de promoció, d’intercanvi d’idees i experiències i espais de trobada arreu del territori català. Veure totes les activitats de la Setmana del Comerç 2018 (fent clic aquí).

Des de la Unió de Botiguers de Mataró hi participem amb dues activitats (per a més informació, clica sobre les imatges):

post-MASHUP logos

post-C.BCN-UBM logos