Èxit “rotund” del nou format del Bridal Market Mataró

Èxit “rotund” Del Nou Format Del Bridal Market Mataró

pr

Negoci Empresa Mataró ha apostat per un canvi de concepte, d’imatge i d’experiència a una de les fires més consolidades de l’entitat i de Catalunya.

La bona rebuda per part del públic i dels expositors d’aquesta primera edició del Bridal Market Mataró garanteix la seva continuïtat.

El Bridal Market Mataró ha tancat les portes amb un “èxit rotund”. En aquesta edició, la fira de nuvis i celebracions feia una aposta per una transformació total que apostava per la modernització de l’esdeveniment i per obrir-se a nous àmbits del món dels casaments i les celebracions.

Des de Negoci Empresa Mataró, entitat organitzadora, el seu President, Jordi Novo, assegura que “després d’un quart de segle de vida, s’ha confirmat que l’esdeveniment necessitava canvis i innovacions” i destaca que “el nou format ha facilitat l’intercanvi directe d’impressions entre assistents i responsables de les marques”. Així doncs, la bona rebuda per part del públic i dels expositors d’aquesta primera edició del Bridal Market Mataró “garanteix la continuïtat d’aquest nou model de cara a pròximes edicions”.

Des de Negoci Empresa Mataró celebren també els resultats obtinguts amb les novetats més importants de l’aposta: el canvi de dates i de localització. En aquest sentit, aquest any i per primera vegada, la fira s’ha celebrat a Can Marfà Museu de Mataró a principis d’octubre, i per a Novo la resposta d’èxit per part del públic i dels més de cinquanta expositors participants confirma que “la fira, una les més consolidades de Catalunya, ha sabut adaptar-se a les noves tendències i a les necessitats actuals dels expositors i de les parelles que volen casar-se”..